Bloguma Hoşgeldiniz :)

9 Şubat 2009 Pazartesi

Meleğime..

Yeryüzündeki tüm canlıların belkide tek ortak yönüdür... Annelik.
Belki gerçek aşktır insanın evladına hissettiği..
Sen de bana koşulsuz sahip çıkan, bana gerçek aşk besleyen tek kişiydin. Üzerine yüzlerce şiirler,şarkılar yazılsa da sendeki sevginin anlatılmaz bir büyüsü vardı. Bir bendim şu hayattaki vazgeçilmezin, bir 16 yıllık eşin ( canım babam ) bir de sigaran... Ve o sigara seni bizden kopartıp çok uzaklara götürdü..Hala en az bizim kadar evimizdesin. Üzerinden geçen 6 yıla rağmen her bir eşyan yerli yerinde. Güçlü bir kız oldum anne. Kalbimi kırdılar. Kimler kimler gitti hayatımdan da,bir tek senin gidişine alışmak imkansız.......
Eğer anneniz yanıbaşınızdaysa, bir kez olsun ona sımmsıkı sarılın. Eğer hem anneniz hem babanız hayatta ise,bilin ki dünyanın 3 te 2 sinden daha şanslısınız. Şimdi aylarca,belki yıllarca neler için, hangi yalan sevgiler için yas tuttuğunuzu bir düşünün. Sevgilerin en büyüğüne sahip olduğunuzu hatırlayıp gülümseyin artık..
Ne zaman ağlasam,başımı göğsüne yaslar uyurdum... Orası benim cennetimdi. Şimdi sen cennetsin, ben cennetsizim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder